تداوم عملیات جدول کشی جهت بهبود وضعیت جمع آوری آب های سطحی

شهردار سرایان از تداوم عملیات جدول کشی درمعابر شهرخبر داد.

✍️ به گزارش روابط عمومی شهرداری سرایان، مدیریت شهری عملیات جدول گذاری معابر در محله های مختلف شهررایادآور شد واز تداوم عملیات جدول کشی در خیابان جانبازان خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از مشکلات آب گرفتگی معابر و بهبود وضعیت جمع آوری روان آب های سطحی اقدامات موثری در این منطقه انجام داده شده است.

شهردارسرایان با اشاره به اهمیت بهسازی و مناسب سازی معابر در زمینه جدول گذاری معابر اظهار داشت :عملیات جدول کشی و احداث آبرو در برخی معابر منطقه به ویژه مناطق کم برخوردار به منظور بهسازی معابر، بازسازی و اصلاح جداول فرسوده و همچنین بهبود وضعیت جمع آوری و مهار آب های سطحی تداوم دارد.

وی هدف از اجرای این پروژه ها را جمع آوری آبهای سطحی ،تلطیف روحیه شهروندان ،ارتقای سطح کیفی معابر ،افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی سیمای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های شهر را از دیگر اهداف اجرای این طرح ها برشمردند.

ذوالفقاری از اجرای بیش از5140 متر عملیات جدول گذاری در معابر سرایان درسال 1399خبر داد و گفت: با اجرای عملیات جدول گذاری مبلمان شهری جانی دوباره گرفتندو عملیات جدول کشی خیابان جانبازان با 8۰ درصد پیشرفت فیزیکی تداوم دارد

وی افزود: اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی برای توسعه و آبادانی شهر بسیار حائز اهمیت بوده که  یقینا شهر تحت تأثیر اجرای این پروژه ها، تحولات ساختاری مثبتی را پیدا می کند.

مهندس مطلبی پوردر پایان با اشاره به نقش کلیدی مشارکت شهروندان در تأمین نظافت شهر تصریح کرد: از شهروندان و کسبه محترم درخواست می شود به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر و بوی نامطبوع جوی ها، همزمان با آغاز فصول گرم، از ریختن پسماند در معابر، به ویژه کانال های آب خودداری کرده و شهرداری را در آبادانی و زیباسازی شهرمان یاری نمایید.